Vanliga Frågor
Beställning
För att använda en kampanjkod, skriv helt enkelt in koden du fick i rutan som heter "Rabattkod" under utcheckningsprocessen. Observera att endast en rabattkod kan användas per beställning.
Om du behöver göra ändringar i eller avbryta din beställning, vänligen kontakta oss omedelbart. Observera att när vår lagerpersonal har hanterat din beställning kommer det inte vara möjligt att göra ytterligare ändringar.
Om din beställning av någon anledning oväntat har avbrutits, kan det vara möjligt att vårt bedrägerifilter har markerat din beställning som bedräglig. Om du är övertygad om att detta inte stämmer kan du prova att göra en ny beställning med ett PayPal-konto. Om du inte har ett PayPal-konto kan du enkelt registrera dig på www.Paypal.com. PayPal erbjuder en säker betalningsmetod och kan hjälpa till att undvika eventuella bedrägeriindikationer.
Vänligen klicka på chattikonen nere i det högra hörnet så hjälper vi dig direkt. Alternativt kan du skicka ett e-postmeddelande till Support@KittyCenter.se.
"Ouppfylld" indikerar bara att vi har mottagit din beställning! När din beställning har skickats tilldelas du ett spårningsnummer och din beställningsstatus ändras till "Uppfylld". Detta gör att du kan följa och övervaka leveransen av din beställning.
Efter att din beställning har skickats kommer du att få en bekräftelse via e-post som inkluderar leveransinformation och spårningsnummer.
Normalt sett behandlas beställningar inom 24 timmar. Om din beställningsstatus indikerar att din beställning ännu inte har skickats, trots att varorna finns i lager, kan detta bero på följande faktorer:
- Vi har inte kunnat genomföra en godkänd kreditkontroll för ditt köp.
- Den faktureringsadress för kreditkortet som du angav kunde inte verifieras av ditt kreditkortsföretag.
Vi vill påpeka att det är viktigt att ange det telefonnummer som är kopplat till ditt kreditkortsföretag när du lägger din beställning. Detta möjliggör att vi kan kontakta dig vid behov för att diskutera eventuella problem med din beställning. Vi använder enbart verifierade telefonnummer för att ytterligare säkerställa säkerheten för din beställning.
Om varor inte hämtas ut kommer de att returneras till oss. För alla paket som inte har blivit hämtade förbehåller vi oss rätten att debitera dig kostnader för returfrakt, expeditionsavgift och hanteringsavgift, vilket för närvarande är 299 kr. Om kostnaden för produkten är lägre än 299 kr förbehåller vi oss rätten att behålla hela beloppet för inköpet.
Kundtjänst
Du kan nå oss genom att klicka på ikonen i det nedre högra hörnet för att chatta med oss, eller genom att skicka ett e-postmeddelande till Support@KittyCenter.se. Vi svarar på alla e-postmeddelanden inom 24 timmar, året runt.
Vi erbjuder en garanti på 24 månader från det datum då din beställning gjordes. För mer information, vänligen läs vår Garantipolicy.
Innan du kan använda vår garantireparationstjänst, ber vi dig att kontakta oss för att identifiera problemet och hitta den bästa lösningen för dig.
Skicka ett e-postmeddelande till Support@KittyCenter.se för att komma i kontakt med oss.
För mer information, rekommenderar vi att du läser vår Garantipolicy.
Du har möjlighet att returnera alla våra produkter för en full återbetalning. För att göra detta, skicka tillbaka varan till oss per post inom 30 dagar från köpdatumet eller inom 14 dagar från att du mottagit produkten. Se till att ange ordernumret både på utsidan och insidan av paketet.
För att vara berättigad till en retur måste varan vara oanvänd och i samma skick som när du fick den. Den måste också vara i originalförpackningen.
Om du vill påbörja en återbetalning eller retur, kontakta oss via livechatt eller skicka ett e-postmeddelande till Support@KittyCenter.se.
För mer information, läs gärna vår fullständiga returpolicy.
Om du inte har fått några e-postmeddelanden från oss, kontrollera gärna din skräppostmapp. Vi skickar ut alla beställningar inom 24 timmar efter att de har lagts. Du bör ha fått både en beställningsbekräftelse och ett spårningsnummer via e-post. Ibland hamnar e-postmeddelanden av misstag i skräppostmappen. Om du inte hittar e-postmeddelandet, kontakta oss gärna via livechatt eller skicka ett e-postmeddelande till vårt supportteam på: Support@KittyCenter.se.
Frakt & Betalning
För att göra våra leveranser så snabba och smidiga som möjligt har vi etablerat samarbeten med pålitliga fraktföretag som DHL Express, USPS, FedEx och flera andra. När din beställning har skickats tilldelas du ett spårningsnummer, vilket gör det möjligt för dig att övervaka dess rutt via våra spårningssidor.
Vi strävar efter att skicka alla beställningar inom 24 timmar. Inom 48 timmar efter att du har gjort din beställning kommer du att få en bekräftelse via e-post, inklusive ditt spårningsnummer. Använd detta spårningsnummer för att följa din beställnings rutt på våra spårningssidor. Om du har svårt att hitta bekräftelsemailet, vänligen kontrollera din skräppostmapp då det ibland hamnar där av misstag. Du kan också kontakta vårt supportteam för hjälp.
Observera att köp som görs efter kl. 9 PST kommer att skickas först nästa arbetsdag. Om du gör en beställning efter kl. 9 PST på en fredag kan det hända att din beställning inte skickas förrän måndagen därpå.
Uppskattad leveranstid är mellan 5 och 16 dagar, på var du befinner dig i världen.
Vi på KittyCenter erbjuder säkra betalningsmetoder och du kan välja att betala med Visa, Mastercard, Maestro, American Express och Klarna.
KittyCenter levererar till nästan alla länder i världen inom några dagar. För vissa länder kan fraktkostnader tillkomma. De exakta kostnaderna visas automatiskt efter att du har angett din adress under beställningsprocessen. Frakten är helt gratis till Sverige. Med ditt köp hos oss inkluderas alla eventuella kostnader, såsom tull eller skatter, så det tillkommer inga extra avgifter för dig.
Fler Frågor?
Tveka inte med att höra av dig till oss! Vi hjälper dig gärna.